این روابط لت وپار


کلا تازگی ها، جذب مردای متاهلم زیاد شده ،ولی ازونجا که منزجرم ازین جریان تا میتونم دوری میکنم ،همه شونم داستانای مشترک دارن که آدمو کسل میکنه،بس که حساسم رو مقوله ی خیانت واین که کسی تو رابطه باشه وبدتر ازون ازدواج کرده باشه و بخواد جای دیگه اییم بپره .
به نظر من اینایی که هم زمان سرشون چند جا گرمه ومثلا روابط جدی ام دارن ،تکلیفشون با خودشون مشخص نیست ،من خودم به شخصه قدرت هندل کردن یه رابطه رم ندارم چه برسه چند تا باهم ،یعنی حوصله م سر میره ،دیگه بحث موش وگربه بازی که بماند.
بعضی این مردا گرچه دیوث بودنشون بار جذابیتشون رو بیشتر میکنه ولی بار رنجشم به همون میزان بیشتره ،منم خیلی آدم احساسی هستم و از ترس ضربه خوردن از چنین افرادی سعس میکنم تا قبل از آلوده شدن به همچین کسانی زودتر بپیچم دربرم ،چون دلم برای احساساتم میسوزه که الکی حروم بشه ،آره برا خودم خیلی ارزش قائلم ،شایدم احمقم یا خودخواه ولی ازین که بشینم واسه حماقتم و احساسم که واسه یه نفر به این بیهودگی هدر دادم اشک بریزم بدم میاد

پاسخی بگذارید

