روزای روبه رو شدن با واقعیت وجود


و دوباره روزای ته خط رسیدنه،روزای نسخی ،روزای نرفتن نرسیدن،روزایی که نه به خودم رحم میکنم نه به کس دیگه،روزایی که پر زدن یه مگسم میتونه حالمو بدتر کنه ،روزایی که کوچکترین چیز میتونه غم وحسرت دنیارو بریزه توی دلم که آره لیاقت زندگی مثل بقیه رو ندارم و اینکه باز با خودزنی شروع به کالبدشکافی روحم کنم که چقدر دورم از بقیه ،انگار که از اول دیواره ی زندگیم بد ترک داشته و رو به زوال بوده.
امروز وقتی که حتی نای نفس وجنبیدنو نداشتم،میخواستم نَرَم ورزش،چون حالم خراب بود ،و حال خراب من همیشه برابر با انزوای کامله ،دلم میخواست یه جا ورزش کنم هیچ کی نباشه تا حتی مجبور نشم الکی لبخند بزنم .من وقتی خلقم تنگ میشه بی اندازه دلم میخواد توی خودم باشم و مجبور به بیرون اومدن نشم ولی حال بد منو ورزش رفتنم حل نکرد،امروز ازون روزا بودوهست که بازم به سرم حال و هوای مردن زده که بسه دیگه ،واقعا بسه ،زندگی ازین یأس آورترو نمیخوام،من از همه چی خسته م ،خسته خسته…
دلم غرق شدن میخواد

پاسخی بگذارید

