چرند وپرندی ازچند درزز


من انسانی هستم فارغ از سنت های گذشته ومدرنیته ی کذایی حال حاضر،نه به بند کشیده شدگی جنسیت رای میدم  ونه حتی به آزادی جنسی ،من به در خود ماندن رای میدم ،به اینکه دنیام از نگاه خودم باشه وبس ،حال وحوصله ی دخالت هیچ کس وناکسی رم ندارم .

در جایی نوشته بود مجردها اگر به انزوا کشیده شوند، آنگاهست که سلامتشان به خطر می افتد و کمتر عمر می کنند،خب حالا بیشتر عمر کنن چه فرقی میکنه ؟! بی خیال بابا

وقتی تقریبا 9،8 ساله بودم قشنگ حس میکردم که این آلت تناسلی (ناز اون موقع) یه کارای دیگم میکنه ،این شکل عجیبش اگه فقط واسه شاشیدن بود که یه سوراخ کفافشو میداد،بعدش تشخیص داده بودم که این دو پرکالباس که لای اون پوشش گوشتی باگت فرم  نگهداری میشه محل حسهای متفاوتیه ،  الانشم فقط فکر میکنم آره محل حسهای متفاوتیه ولی انقدر برام مسخره ست که حاضرم خودمو قانع کنم که اون قست کاری جز شاشیدن انجام نمیده .

تنها آرمانم رسیدن به آرامشی بی نیاز از هر غریزه ی مزخرفیه ،رسیدن به نقطه ای عاری از خشم وترس و نگرانی.

پاسخی بگذارید

