انواعی از حسهای تهوع آور


دقت که میکنم میبینم از بس تو انزوای خودم پیچیدم دیگه نه نایی مونده واسم ونه حتی جرأتی برام
از روابط از آدما میترسم ،مثه یه موش شدم ته فاضلاب وجود ،البته با این تفاوت که اونجا برام روشنتره ،به دلیل تاریکیش به اونجا پناه نیاوردم،اصن فاضلاب من فرق داره ،آره!
حس کسی رو دارم که داره غرق میشه ودوست نداره از کسی ام تقاضای کمک کنه وکسی ام به تخمش نیست کمک کنه،پیش خودم فکر میکنم خب زندگی همینه دیگه…
ولی منم به همونی تبدل خواهم شد که اگر غرق شدن این به تخمم هارو نظاره گر بشم خواهم گفت به تخمممم!

پاسخی بگذارید

