یه تصمیم مهم، شاید جدی تراز تصمیم ک*** کبری


تقریبا هر چی نره دارم حذف میکنم از دور وبرم ،واقعیتش همدلی درست حسابی که ندارن،منم اهل دادن سرویس های مورد پسند ایشان و دریافت حق الزحمه ی متقابل هم نیستم ،یعنی ازین جنس نیستم کلا ، مال این حرفا نیستم ،همه شون تا وقتی بهشون لبخند بزنی ،جوابشونو ندی خوشحالن ولی همچین که خودت میشی باهات مثه یه موجود عنق ،گه اخلاق رفتار میکنن وتازه جالب اینه که دق و دلیه تمام مادگان عوضی پیشینم میخوان سر تو در بیارن ،در کل که من نسبت به همشون سرد مزاجم ،تقریبا تو برهه ای قرار دارم که به مرز بیزاری از هر دو جنس قرار گرفتم ، کلا از هر چیزی که علائم جنسیتی داشته باشه گریزانم ،مخصوصا تو این فصل بهاریه که همه اظهار میکنن حشرن وپشرن ،من روی همه ی این حرفا میتونم هی براشون خمیاز بکشم وچرت بزنم ،من نیستم من نیستم ،برامم فرق نمیکنه که کسی بگه این عوضیه چون به نظر خودم اصل عوضی نیستم ،من همینم که هستم ،کون لق همه.

پاسخی بگذارید

