نمایش امشب چیست؟


ما اخیرا در بیشتر شبها یه نمایش دراماتیک و یا ملودرام داریم تو خونمون ، هر شبی یه پرده ی خاصش اکران میشه .

نکته خنده دار دعوای دیشب این دو والد که حالا شاید خودمم زیاد مطمئن نبودم که بیشترش فیلم مامانه ،زمانی رخ داد که مامانم رفت مثلا قرص بخوره وخودشو بکشه ،بابام اشاره به من میکنه که برو دنبالش ،منم مثه مجسمه ی ابوالهول نشستم ونگاش کردم ،رفته دست مامانمو میکشه بیرون از دستشویی وبعدشم اومده میگه  پدرسگ تو دوزاریت دیر میوفته مگه؟! اگه 20 تا قرصو باهم بخوره چیکار میکنی ؟ منم در نهایت خونسردی گفتم چون میدونم اینکارو نمیکنه ،اونم میگه پس خاک بر سرت !

کلا اخیرا یه چیزی در درونم تغییر کرده که میون تمام این دعواها انگار که من جدای جسمم هستم ،گاهی واقعا وسط در گیری های اینا دارم به چیزایی فکر میکنم که کاملا بی ربط و احمقانه ست ،بهمین خاطر به این نتیجه رسیدم که اینا برا من فیلمای ملودرام در حال پخش شدنه ومن انگار زیاد باورش نمیکنم و شایدم بیشتر مشاهده کننده شدم ،شاید این چیزیه که بیشتر در من تغییر کرده!

گاهی حتی از مسخره بودن حسم یاد I Feel Good جیمز براون میوفتم یا The happiest days of our lives پینک فلوید !

یک دیدگاه برای ”نمایش امشب چیست؟

پاسخی بگذارید

