دور همی


اولین چیزی که درباره ی دور همی تو ایران به ذهنم خطور میکنه یه گردهمایی مریض ،خسته ،کسل کننده ست ،که یا موزیک خلتور از نوع ایرانی فرنگیش میذارن باهاش می رقصن یا دیگه خیلی افراد محفل دورهمی چسه کلاسشون عود کرده باشه یه موسیقی فرانسوی ایتالیایی میذارن و درباب آن افاضات می کنن ،یه فیلمی ام آخرش تنگش می زنن تا کفترای به اصطلاح عاشق به میزان لازم وکافی دست تو لنگ وپاچه و خشتک هم بکنن و یه حض سطحی ببرن.
من خودم شخصا هیچ علاقه ای به رفتن به چنین جاهایی ندارم ،نه مذهبی ام ونه بر اثر تکرار زدگی پیدا کردم ،کلا روح این محافل با ذائقه ی من سازگاری نداره ،گرچه سعی میکنم گرم بگیرم و حتی آدم کولی به نظر برسم ،البته نقش بازی نمیکنم ،فقط سعی میکنم اون روحیه ی ضد اجتماعمو به بقیه نشون ندم،نشون ندم که چقدر آخر مجلس حالم از خودم وافراد اون مجلس بهم می خوره و خلق آنتی سوشیالم برا همه دهن کجی می کنه و زبون درازی میکنه.
آره، دورهمی برا من واژه ایست پر از خشم چرا چون مجبورم آدمایی که اصلا از جنس خودم نیستن رو بیشتر تحمل کنم و سلیقه ی غالبشون رو تاب بیارم ودر ضمن سعی کنم که رگه های ضد اجتماعم از زیر درز وجودم نزنه بیرون ،خب ترجیحم این بود که آدمای شبیه به خودمو پیدا می کردم وباهاشون خلوت می کردم ولی نکردم که نکردم ،شایدم نگشتم چون نا امیدم ،ناامید.

پاسخی بگذارید

