چیزی که این روزا هستم…


نمی دونم من عصبی شدم و بد برخورد می کنم با خشمی فرو خورده یا پسرکان جاکش روزگار برای فرار از طرد شدگی و دست رد نخوردن دوست دارن اینو به خوردم بدن که من عصبیم و حتی ضد اجتماع ،نمی دونم به نظر خودم در موارد بسیاری دل رحم و زود رحمم ، آیا گونه ای  وجود داره برای یک جامعه ستیز که قدری مهربان ومودبم باشه ولی مقادیر زیادی انباشت خشمم داشته باشه؟!

ولی یه چیزی رو می دونم ، این روزا کاری که بیش از همه می کنم اینه که دیگه به کسی چندان اهمیتی نمی دم ،فکر کنم دارم انتقام نادیده گرفتن شدن هامو می گیرم،دارم با رفتارم، افکارم  همه رو یا شاید خودمو طرد میکنم، نمی دونم این نوشته م بی سر وته س ولی خب سعی کردم قدری افکارمو و احساسمو جمع و جور کنم ببینم چی از توش در میاد ،یک چیزی رم به وضوح میدونم که کمبودهای ارضاء  نشده م مانع ازون شده که بزرگ بشم.

یک دیدگاه برای ”چیزی که این روزا هستم…

  1. این که گفتی بزرگ نشدی به من هم همینو میگن. راستش اینقد هی همه میگن بزرگ شو بچه نباش بعد یه عده دیگه میگن چقد روحیه بچگانه توی این دنیای کثیف خوبه همینجوری بمون بعد جاش برسه میرینن بهم بعد من الان دیگه به قول گیلک ها وادادم ( با لهجه بخون). حالا واقعا واسم سواله باید بزرگ شم؟ اصن بزرگ شدن چیه؟ من که خودمو جمع میکنم به کسی هم آزار نمیرسونم اهدافمو هم دنبال میکنم دیگه چه گهی بخورم نمیدونم. :)))))

    • تو اون روحیه کودکانتو حفظ کن ،خوبه ،ولی متاسفانه به این رسیدم که باید استثناء قائل شد ،خیلیا درکش نمی کنن اون طراوت محفوظ داخلی رو و اونو به هزاران چیز دیگه ربط میدن، در واقع از کودک درونت مراقبت کن ،حالا یکی درونگراتر میشه بهش میگن جامعه ستیز ،یکی برونگراتر رفتار میکنه بهش برچسبای مزخرف دیگه میزنن ،در نهایت درسته که مهم نیست قضاوت بقیه ولی برای دور موندن از گزند کلامی شون باید کمی محافظه کار شد، چاره ای نیست.
      و اما اینکه بزرگ شدن چیه بازم تعابیر مختلف داره ولی مسلما این تعاریف رایج تو جامعه مون نیست، به نظر من رهایی از قضاوت ذهنیه که سختم هست ولی خب قابل نزدیک شدن هست، البته کلمه ی بزرگیه بزرگ شدن، کی میتونه ادعا کنه که بزرگه ،اکثریت اداشو در میارن ولی یه عده ای حتما به یه چیزایی دست پیدا کردن.
      عزیزدل توام تخطی نکن از مسیری که داری می ری ، راهت و هدفت خوبه ،دنبالشون کن ،میدونم بی آزاری :* :)) ،زمان، خودش به اهداف آدما جهتای خاصی میده ،همین طور ادامه بده، ادامه بده 🙂 :*

پاسخی بگذارید

